Touch down!

18 maart 2018 - Schiphol, Nederland

En we zijn geland op Schiphol. Ook hier waait een frisse wind. Met een koffer vol ideeën en ervaringen weer in Nederland. Ik wil iedereen bedanken voor het lezen en volgen van mijn reisblog. Met veel plezier heb ik iedere dag iets geschreven over mijn belevenissen. Het was leuk om jullie reacties te lezen!  Van dit avontuur maak ik een uitgebreid verslag voor mijn collega's en ter voorbereiding op mijn competentie-examen 2. Verder wil ik de Poolse vrienden Joanna, Beate en Krystyna bedanken voor hun goede zorgen en 't eindeloos vertalen. Dziękuję. Pools is een moeilijke taal om te leren. Ook dank aan de taxi-chauffeur Lezjek. En mijn lieve, altijd fris en fruitige reisgenoten, Dziękuję!

That's all folks!

1. Marja:
    19 maart 2018
    Hoi Hilda, heel veel succes met het afronden van je studie 👍☺
    Groeten Marja
  2. Joyce M:
    19 maart 2018
    Leuk om te lezen Hilda! Ik ben benieuwd naar je ervaringen en vooral naar de verschillen en overeenkomsten met ons onderwijs.
  3. Riëtte:
    20 maart 2018
    Ik had al wat gehoord over je belevenissen in Polen, maar vond het heel leuk om ook even de foto's erbij te zien. Het lijkt me heel intensief maar ook heel interessant wat je allemaal hebt gezien!
  4. Natascha Meulema:
    24 maart 2018
    Dat is weer een mooie ervaring rijker. Gaaf hoor!
    Heel veel succes met je studie. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goedkomt. Wanneer je klaar bent drinken we samen een boterbiertje 😉
  5. Hilda:
    27 maart 2018
    Dank jullie wel voor de reacties. :)